+38 (044) 270 3950, +38 (044) 270 3205

+38 (050) 385 7702, +38 (050) 410 9628

Написать email

Skype

Facebook

| ГЛАВНАЯ | ПОРТФОЛИО | ИНДИВИДИВИДУАЛЬНОЕ ПРОЕКТИРОВАНИЕ | КАТАЛОГИ | О КОМПАНИИ | НАГРАДЫ | ПУБЛИКАЦИИ | УСЛУГИ | НЕДВИЖИМОСТЬ | КОНТАКТЫ | -НЕДВИЖИМОСТЬ |


E-mail
ГРАДОСТРОИТЕЛЬСТВО arrow СТРАТЕГИЯ перспективного градостроительного развития Киева
СТОЯНКА-II 269 кв.мСТУДИО 276 кв.м

СТРАТЕГИЯ перспективного градостроительного развития Киева


                               

 

СТРАТЕГІЯ  ПЕРСПЕКТИВНОГО МІСТОБУДІВНОГО РОЗВИТКУ  КИЄВА

 
1. Розвиток та забудову м. Києва необхідно гармонійно і функціонально пов’язувати з забудовою Київської агломерації і приміської зони, яка інтенсивно забудовується по затвердженим генеральним планам прилеглих до Києва населених пунктів. Необхідно створити першочергово містоутворюючі об’єкти і місця прикладення праці: виробничі і складські підприємства, заклади освіти, науки, медицини та управління в усіх агломераціях приміської зони з метою зменшення денної міграції. Необхідна спільна програма Києва і Київської обласної держадміністрації та департаментів, містобудування і архітектури. Необхідно терміново зарезервувати території під спільні містобудівні потреби.
 

 

2. Виконати децентралізацію основних суспільних центрів з переміщенням їх від центру до основних транспортних вузлів в центрі районів Києва і на переферії Києва створити житлові райони з повним функціональним циклом: проживання, робота, обслуговування, відпочинок. На в’їздах створити автовокзали, автостанції, парковки, залізничні станції, сільськогосподарські ярмарки, довести до них метрополітен та інший швидкісний міський транпорт.
 

 

3. Необхідно продублювати, розсередити основні потоки в’їзду у Київ і створити на в’їздах візитні  картки м. Києва – сучасні урбанізовані транспортно-торгівельні вузли з акцентною модерновою забудовою.
 

 

4. Враховуючи потужний розвиток західної частини приміської зони між пр. Перемоги, Одеською трасою, Окружною дорогою (до 450 тис. жителів) необхідно створити західний залізничний вокзал між Жулянами та пр. Леся Курбаса з метою оптимізації і скорочення транспортних потоків до центрального залізничного вокзалу і від нього до приміської зони. Необхідно добудувати транспортну інфраструктуру Дарницького вокзалу. Усі вокзали об’єднати ліниіями метрополітену.
 

 

5. Вздовж залізниці та коридорів інженерних комуниікацій створити магістральні автомобільні дороги-дублери з модернізацією існуючуї занедбаної забудови.
 

 

6. Винести транзитний вантажний залізничний та автомобільний транспорт за межі Києва. 
 

 

7. Велика окружна дорога протяжністю 211 км потреба, перш за все, Київської області. Перехід через Київське море потрібен на дуже віддалену перспективу. В першу чергу Києву необхідна мала окружна дорога, що дублює окружну і проходить між околицями  міста і перед околицями агломерацій: Бровари, Бориспіль, Ірпінь, Вишгород, Боярка, а не за ними. Довжина малої окружної дороги має бути до 100 км з урахуванням реконструкції існуючих ділянок трас. і прокласти ії необхідно на перетині транспортних потоків Києва і міст-супутників. В першу чергу необхідно збільшити кількісь смуг руху окружної дороги від пр-та Перемоги до Одеської площі та побудувати ії дублер від Петропавлівської Борщагівки до с. Чабани.
 

 

8. Винести аеропорт Жуляни та створити 2 міжнародних аеропорти за межами Києва на правому березі ( у відповідності до Державних будівельних норм України на 3 млн. населення має бути три аеропорти). Гостомель мав стати міжнародним вантажним аеротерміналом.Нові аеропорти мають за сегментами закрити відповідні напрямки польотів і оптимізувати рух у повітряному просторі сполучення з Євросоюзом. До аеропортів і між ними запроектувати швидкісні магістралі, створити авто і залізничні вокзали. Це має бути урядова програма міністерства інфраструктури України. Рішення щодо вибору майданчиків і ТЕО виконати в найближчий час для резервування територій інфраструктури, корідорів трас і польотів.
 

 

9. Дніпро і його пойма є унікальною природною віссю Києва: необхідно з півночі на південь створити набережні і благоустроєні рекреаційні зони вздовж двох берегів Дніпра, Десенки, Десни з безперишкодним доступом киян і гостей Києва до усієї рекреаційної зони. Необхідно організувати зручні пішохідні зв’язки з набережно-рекреаційною зоною центру міста – з Хрещатика, Печерська і усіх прилеглих районів. Реалізація програми проектування аквапарку “Дніпровська перлина” і кращих ідей конкурсу “Дніпровськи острови”. Відновлення річкового пасажирського транспорту з улаштуванням набережних, причалів, в районі транспортних розв’язок з улаштуванням зупинок транспорту і парковок.
 

 

10. Вдовж Дніпра створити підвісну канатну дорогу для сполучення між островами та зв’язати ії зі схилами Дніпра, та крупними житловими масивами.Вдовж Дніпра створити повітряний коридор для руху гелікоптерів і інших сучасних повітряних суден.
 

 

11. Регенерація Дніпра, існуючих водойм, заток і каналів малих рік – окрема екологічна програма «Плесо». Перетворення окремих водойм в єдину систему водних каналів сполучених з Дніпром. Оболонь і Троєщина, Позняки і Осокорки мають стати островами.
 

 

12. Будівництво нових житлових комплексів на намивних площах, на островах навколо яких будуть водні канали (по типу «Русанівка») пов’язаних з Дніпром. Будівництво плаваючих островів на великих і глибоких озерах з дотриманням екологічних норм.
 

 

13. Врахувати, що основною транспортною проблемою є перехід через Дніпро необхідно створити в районі мостів паромні переправи. Києву на перспективу потрібні ще 4 мостових переходи через Дніпро: південний з окружної дороги, північний-Троєщансько-Оболонський, (кільцевий обхід Києва), дублер мосту-метро, що має всього 2 смуги руху в одному  напрямку і термін служби якого спливає та міст з пр. Науки на Бортничі. По мостам необхідно пустити у 2-ому рівні сучасний швидкісний рельсовий транспорт. В районі Українки необхідно побудувати міст для транзитного залізничного та автомобільного транспорту. Необхідно побудувати мости через Десну для сполучення лівобережного Києва з правобережною зоною Десни.
 

 

15. В короткостроковій перспективі необхідно модернізувати промислові зони, в першу чергу, лівобережного Києва, створити там вільні економічні зони для їх пріоритетного розвітку.
 

 

15. Винос за межі міста узгоджений з областю перелік підприємств і організацій, яки створюють обмеження розвитку Києва і створення на їх місці сучасних нешкідливих технологічних виробництв, бізнесцентрів та житлових комплексів. Закриття ТЕЦ у центрі міста. Вивільнення з прибережної частини виробничих підприємств для створення набережних, парків, пляжів.
 

 

16. Будівництво енергоефективних об’єктів з використанням альтернативних джерел енергії. 
 

 

17. Реконструкція, модернізація, ремонт аварійних мереж, будівництво нових інженерних мереж. 
 

 

18. Створення правобережних очисних споруд каналізації. Регенерація та модернізація Бортничскої станції аерації. Створення очисних споруд дощової каналізації та використання ії на виробничі потреби.
 

 

19. Створення замість сміттєвих звалищ сучасних комплексів по переробці сміття у матеріали і енергію.
 

 

20. Встановлення світових правил жорсткого регулювання забудови історичного центру, револоризація існуючого середовища: створення історико-археологічних охоронних зон:  «Древній Київ», «Поділ», «Андріївський узвіз», «Хрещатик», «ВДНГ» та інших і надання їм статусу ЮНЕСКО. Частковий чи повний демонтаж об’єктів які негативно впливають на існуюче середовище і об’єкти історії і архітектури.
 

 

21. Жорстке регулювання і обмеження забудови Дніпровських схилів і пойми Дніпра, створення ландшафтної охоронної зони.
 

 

22. Створення зонінгу, містобудівних умов і обмежень забудови в цілому по Києву, в першу чергу в центральній історичній зони, з встановленням обмежень висотності, площі забудови і блакитних ліній.
 

 

23. Комплексний ансамблевий підхід до проектування і забудови площ і магістралей, житлових кварталів на відкритій конкурсній основі за участю міжнародних архітекторів, урбаністів, ландшафтних спеціалістів. Створення закріплення просторових осей магістральних вулиць, видових панорам, природних утворень – акцентною, домінантною забудовою.
 

 

24. Створення пантеону Великих українців, меморіалу Небесної сотні, музею тоталітаризму та інших меморіалів.
 

 

25. Створення міжнародних бізнесцентрів та штаб-квартири світових організацій.
 

 

26. Модернізація і розширення крупних медичних закладів на рівні світових стандартів. 
 

 

27. В зв’язку з обмеженням меж Києва на сучасному рівні 85 000 га – відродження комплексної муніципальної програми ущільнення забудови за рахунок модернізації кварталів соціального житла з переселенням туди жителів хрущовок і звільненням площ під забудову. Основними територіями житлової забудови будуть південні Осокорки, плато аеропорту Жуляни, сади та селища на підтоплювальних територіях, промзони на берегах Дніпра і водойм.  
 

 

28. Комплексний благоустрій і озеленення дворів (особисто у центральний часті міста) з улаштуванням підземних паркінгов.
 

 

29. Проектування зелених експлуатованих дахів, терас, балконів у житлових будинках.
 

 

30. Наповнення парків інфраструктурою обслуговування і сервісу на основі сучасних технологій зі збереженням зелених зон. Створення неразривної паркової зони з безперешкодним рухом від Володимірівської гірки до Ботанічного саду.
 

 

31. Створення умов для проведення фестивалів, массових заходів.
 

 

32. Створення олімпійського водного спортивного комплексу на південній окраїні Києва в районі Гнідин-Вишенки та інших унікальних спортивних комплексів.
 

 

33. Детальна першочергова програма поліпшення дорожного руху і збільшення його пропусної здатності на основних магістралях і дорогах (шунтування судин).
 

 

34. Пріоритетом розвитку міського транспорту є створення сучасного екологічного, швидкісного  електротранспорту та інфраструктури.
 

 

35. Створення безпересадкового руху метрополітеном та іншим міським транспортом з вибором варіантів маршрутів, подовження лініі метро до густонаселених пригородів. Будівництво метро з лінійними многофункціональними комплексами торгівлі і обслуговування.
 

 

36. Створення швидкісної мережі трамваю і тролейбусу і сполучення його через Дніпро, Продовження лінії електротранспорту до густонаселених пригородів.
 

 

37. Створення велодоріжок і велопарковок та умов для безперешкодного руху людей з обмеженими можливостями.
 

 

38. Створення надземних і підземних парковок з використанням рельєфу під площами, особливо у центральній частині міста з застосуванням новітніх технологій.
 

 

39. Будівництво на периферії мережі пожежних депо.
 

 

40. Створення системи гідротехнічних споруд на підтоплюваних територіях. 
 

 

41. Будівництво об’єктів цивільної оборони.
 

 

42. Для захисту столиці України: створення блокпостів на в’їздах у Київ і лінії оборони міста на східному і північно-східному підходу до Києва за 50 - 60 км, перебазування туди військових частин (програма Міноборони) з конверсією і будівництвом на їх місці житла для військовослужбовців.

По кожному пункту стратегії розроблена концепція детальної програми з відновленням першочергових заходів, яка буде доопрацьована в перші місяці роботи на посаді головного архітектора міста Києва.




Выберите раздел




Ваша корзина пуста.

Личный кабинет






Проектирование жилых, общественных и промышленных зданий, дизайн интерьеров, строительство Designed by Yanek Copyright © 2003-2014